środa, 16 października 2013

Euforia, Rozdział 6a

TEKST W PRZEBUDOWIE.

4 komentarze:

  1. No trochę krótki ten fragment, wiem. Ale przynajmniej szybko się czyta ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie! Jak mogłeś tak skończyć?! Jestem oburzona! Najpierw Alicja i jej tajemnicza wiadomość a na koniec wiadomość od pielęgniarki. Jak ja mam teraz wyczekać do kolejnego rozdziału? Umiesz trzymać w napięciu ;D.
    I owszem szybko się czyta, ale na przyszłość poproszę o dłuższe rozdziały w miarę możliwości ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo to nie jest rozdział tylko jedna trzecia. Tnę te rozdziały, bo wychodzę z założenia, że mało komu na blogach chce się czytać nie wiadomo jak długie wypociny literackich aspirantów ;). Ja osobiście jak gdzieś widzę krótki tekst to nawet jak nie jest super i tak przeczytam, bo co mi tam. A jak widzę długi tekst, to naciskam taki czerwony prostokąt z literką "x" w prawym górnym ekranie przeglądarki i udaję, że mi się system zawiesił ;).
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Może i masz rację. Jesteśmy wzrokowcami i zwracamy uwagę na to czy tekst nie jest monotonny, za długi itp. Ale jak coś jest ciekawe to ja na takie rzeczy nie zwracam wtedy uwagi ;).
    Ale to prawda, jak czyta się długi tekst po jakimś czasie traci się koncentrację.

    OdpowiedzUsuń